- W ramach Sklepu www.whitehouse.sklep.pl mogą być prezentowanie opinie klientów Sklepu, które zakupiły towar w Sklepie.
- Opinie w Sklepie mogą pojawiać się w różnych miejscach Sklepu i na różnych podstronach w tym np. na karcie Produktu.
- Sklep może odsyłać również do zewnętrznych narzędzi czy serwisów, prezentujących opinie klientów np. fanpage na Facebooku lub profil na Instagramie lub wizytówki Google.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby prezentowane opinie były rzetelne i pochodziły od osób, które są rzeczywistymi klientami Sklepu. W tym celu podejmowane są uzasadnione i proporcjonalne działania, m.in: sprawdza cyklicznie, czy dana opinia pochodzi od klienta Sklepu.
- Sprzedawca nie jest zobowiązany publikować opinii w Sklepie i jest uprawniony do ich usuwania w przypadku, gdy według niego jest to uzasadnione.
- Sprzedawca kontaktuje się z autorami opinii, które są dla Sprzedawcy niezrozumiałe lub ma podejrzenia, iż nie pochodzą od klientów Sklepu. Jeśli Sprzedawca nie jest w stanie zweryfikować Podmiotu, wystawiającego opinię, nie publikuje jej na stronie.
- Osoba, która pozostawiła opinię, która nie została opublikowana albo została usunięta przez Sprzedawcę ma możliwość skontaktowania się ze Sprzedawcą celem wyjaśnienia sytuacji i ustalenia przyczyn. Kontakt możliwy jest pod adresem: esklep.whitehouse@gmail.com
- Sprzedawca nie korzysta z opinii kupionych, sponsorowanych czy barterowych. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania nieprawdziwych opinii w celu promowania Produktów, dostępnych w sklepie www.whitehouse.sklep.pl